Smluvní servis

Smluvní autosklo servis Kooperativa

Smluvní autosklo servis Allianz

Smluvní autosklo servis ČPP Česká podnikatelská pojišťovna

Smluvní autosklo servis ČP Česká Pojišťovna
 

Autosklo Praha JR jsou smluvním servisem pojišťoven. Pro klienty s poškozeným čelním sklem je velmi jednoduché pojistnou událost u nás nahlásit. Pro nahlášení jsounutné kopie dokladů : VTP , řidičský průkaz , zelená karta.
 

Využití smluvního servisu pojišťoven je pro zákazníky velmi výhodné. Odpadají jakékoliv problémy s nahlášením pojistné události a prohlídkou poškozeného autoskla, náš servis smluvní pojišťovnu plně při řešení pojistné události zastupuje a provádí autorizované prohlídky autoskel.
 

Další velkou výhodou je jistota uznání nároku vzniklé škody, použití originálních dílů a spojovacích materiálů a hlavně se nevystavujete riziku, jak je u některých nesmluvních servisů bohužel v současné době pravidlem a to VAŠÍ NÁSLEDNOU FINANČNÍ SPOLUÚČASTÍ při výměně autoskla.
 

V praxi se děje toto : Nesmluvní servis po opravě vystaví fakturu pojišťovně v libovolné výši. Pojistitel částku neakceptuje a oprávněně vyplatí pojistné plnění dle obvyklé ceny za opravu. Vyplacená částka může být nižší i v řádech tisíců, bohužel praxí některých servisů je, že rozdíl ve fakturované částce a pojistném plnění požaduje po klientovi pojišťovny, tedy po Vás.
 

Vám nezbývá nic jiného než požadovanou částku takovému servisu uhradit, protože jste se servisu „upsali“ a pokud nezaplatíte, budete žalováni a soud s velkou pravděpodobností nařídí rozdíl v ceně uhradit včetně soudních poplatků Vám.
 

V našem servisu toto riziko nehrozí !

Smluvní servis - podmínky

Podmínkou bezproblémové likvidace škody na čelním skle je:


V případě připojištění čelního skla:

  • Vámi sjednaný správný limit pojištění
  • Uhrazené pojistné
  • V případě leasingových/úvěrovaných vozidel uhrazené splátky

V případě havarijní pojistky :

  • Uhrazené pojistné
  • V případě leasingových/úvěrovaných vozidel uhrazené splátky
  • Platba v našem servisu pouze Vámi sjednané spoluúčasti na škodě, dle Vaší smlouvy

V případě škody hrazené z povinného ručení viníka:

  • Souhlas s likvidací škody viníkem – sepsaný euroformulář (je součástí každé smlouvy o pojištění)
  • Poskytnutí potřebných podkladů pojišťovně (možno nahlásit naším prostřednicvím)

Smluvní servis - NENECHTE SE NAPÁLIT !!

Případ z praxe:
p.Novák (jméno jsme pozměnili) si objednal výměnu čelního skla u nesmluvního servisu pojišťovny u svého vozidla Škoda Octavia II se senzorem deště. Zaujala ho nabídka bezplatné výměny autoskla s bonusem, dostal zdarma DÁLNIČNÍ ZNÁMKU a poukaz na pohonné hmoty 500Kč. Odjížděl spokojený rovnou k uvedené benzinové stanici a opravdu zdarma natankoval. Velmi si pochvaloval jak výhodnou nabídku se mu podařilo na internetu najít. Asi po 14.ti dnech přišlo z pojišťovny vyrozumění o likvidaci pojistné události, ale s dodatkem, že pojistné plnění bylo kráceno na obvyklou cenu za opravy autoskel.
 

Po několik dnech přišel doporučený dopis od onoho neseriózní nesmluvního servisu s požadavkem o doplatek za rozdíl mezi poskytnutým pojistným plněním a fakturovanou částkou, požadovali doplatek 5350Kč!! P. Novák okamžitě kontaktoval servis, kde tak dobře pořídil s žádostí o vysvětlení.
 

Dozvěděl se, že jde o obvyklý postup, kdy se pojišťovna snaží bezdůvodně snížit pojistné plnění a doporučili p. Novákovi obrátit se na právníka a pojišťovnu zažalovat, že jakmile pojišťovna obdrží dopis od právníka, ihned pojistné plnění doplatí. Právníka si p. Novák skutečně najal, ale pojišťovna nejednala v souladu s tvrzením servisu a do soudního sporu se pustila s tvrzením, že jde o bezdůvodné nadhodnocení škody. K velkému rozčarování p.Nováka došlo po prohraném soudu, kdy byl soudním příkazem přinucen uhradit rozdíl mezi fakturovanou částkou a veškeré náklady spojené se soudními poplatky, nákladů na advokáty obou stran. Celkově zaplatil cca 15.000 Kč.
 

Po této zkušenosti mu už nabídka onoho servisu nepřišla až tak výhodná i poté co navštívil náš servis, kdy jsme zjistili, že použité sklo bylo asijské výroby, neodborně namontováno, poškrábaná palubní deska a krycí boční sloupky z vnitřní strany, tzn. běžnému uživateli poškození neviditelné.
 

Naše cena za značkové sklo včetně profesionální montáže a značkového spojovacího materiálu činí u Octavia II se senzorem deště cca 6200,-Kč. Náš servis nepoužívá asijská autoskla, ale pokud by jsme asijské sklo teoreticky použili byla by cena včetně montáže 3350,- Kč.
 

Seznam pojišťoven se kterými spolupracujeme

Seznam pojišťoven se kterými dlouhodobě spolupracujeme a je možné škodu u nás nahlásit :

smluvní servis Allianz smluvní servis AXA smluvní servis Česká pojišťovna smluvní servis ČPP
smluvní servis ČSOB smluvní servis Generali smluvní servis Hasičská vzájemná pojišťovna smluvní servis Servisní pojišťovna
smluvní servis Direct smluvní servis Kooperativa smluvní servis wüstenrot smluvní servis Slavia
smluvní servis Uniqa   

Smluvní servis - mohlo by Vás zajímat

Firma Autosklo Praha JR je smluvním servisem vybraných pojišťoven, které jsou uvedeny na začátku této stránky. Díky tomu výměna čelního skla z připojištění, výměna autoskla z povinného ručení a výměna autoskel zdarma může proběhnout rychle, bez komplikací a to přímo v našem servisu. Samozřejmě lze využít všech služeb jako je mobilní servis, asistenční služba a nonstop služba.

Autoskla JR Vám mohou nabídnout celou řadu služeb a produktů autobusová skla, fólie na auto, lepení prasklin čelního skla, výměna čelního skla, výměna zadního skla a to u všech typů vozidel. Pro zjištění ceny námi nabízených služeb koukněte na stránku Ceník a nebo na stránku Výměna čelního skla ceník

Na skladě máme více jak 8000 Autoskel, takže výměna u většiny vozů může být provedena ihned.

Smluvní servis - nejžádanější autoskla

Podrobnější informace k jednotlivým typům aut, či značkám výrobce naleznete na níže uvedených stránkách a nebo na telefonním čísle 605 28 29 27

Smluvní servis Allianz 1 Smluvní servis Allianz Smluvní servis Česká pojišťovna Smluvní servis ČPP smluvní servis Kooperativa